Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Деревльов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Деревльов В. Л. Формування складових маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Деревльов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 422-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_70 Мета роботи - дослідження суті, структури, інструментів і принципів функціонування маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства. Проаналізовано суть економічних механізмів управління розвитком підприємства та показано значимість маркетингового адаптаційного механізму в забезпеченні даного процесу. Запропоновано визначення самого маркетингового адаптаційного механізму управління розвитком як цілеспрямованої та випереджальної реакції внутрішніх чинників маркетингового потенціалу на флуктуації у зовнішньому середовищі, у результаті якої підприємство досягає рівня адаптивності, достатнього для підтримки стійкого, динамічно-безперервного розвитку. Обгрунтовано структуру побудови маркетингового адаптаційного механізму управління розвитком, що складається з елементів маркетингового потенціалу (на трьох рівнях), а також функціональної, методичної та інструментальної підсистем. При цьому дія самого механізму реалізується через взаємодію зазначених підсистем із зовнішнім середовищем.
| 2. |
Васюткіна Н. В. Зміцнення позицій українських виробників молочної продукції на зарубіжних ринках у контексті адаптивності підприємств галузі [Електронний ресурс] / Н. В. Васюткіна, В. Л. Деревльов // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_33 Мета роботи - вивчення можливостей для посилення конкурентних позицій українських виробників молочної продукції на міжнародних ринках. Проаналізовано причинно-наслідкові зв'язки сучасних тенденцій розвитку молочної галузі України, визначено стан і тенденції експорту вітчизняної молочної продукції на зарубіжні ринки. З'ясовано ряд зовнішніх факторів, які перешкоджають українським виробникам активніше постачати молочні продукти на міжнародний ринок. Запропоновано заходи щодо зміцнення позицій українських виробників молочної продукції на зарубіжних ринках у контексті забезпечення адаптивності підприємств галузі.
| 3. |
Деревльов В. Л. Роль маркетингового потенціалу у забезпеченні розвитку підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Деревльов // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 3-1. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-1_28
| 4. |
Деревльов В. Л. Адаптивність — передумова розвитку підприємства у нестабільному середовищі [Електронний ресурс] / В. Л. Деревльов // Економіка і управління. - 2016. - № 3. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2016_3_11
| 5. |
Деревльов В. Л. Підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку молочної продукції [Електронний ресурс] / В. Л. Деревльов // Економіка і управління. - 2017. - № 3. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2017_3_12
|
|
|